ماشین ها در جاده؛ یک سفر جاده ای مجذوب کننده با ماتر و مک کوئین

به گزارش وبلاگ ماشین، سریال انیمیشن ماشین ها در جاده (Cars on the Road) با داستان های کوتاه و مجذوب کننده و حال و هوای مفرحی که دارد، خاطرۀ شاد انیمیشن ماشین ها را برای ما زنده می نماید.

ماشین ها در جاده؛ یک سفر جاده ای مجذوب کننده با ماتر و مک کوئین

وبلاگ ماشین | 16 سال پیش بود که برای اولین بار با دو شخصیت مک کوئین و ماتر در انیمیشن معروف و پیروز ماشین ها آشنا شدیم. این دو شخصیت ترکیب جادویی و مفرحی داشتند که باعث شد در کنار هم در فیلم های سینمایی بعدی و همینطور یک سریال تلویزیونی حضور داشته باشند. حالا دوباره آن ها با یک سریال 9 قسمتی به نام ماشین ها در جاده به نزد طرفداران کودک و بزرگسالشان برگشته اند؛ سریالی که دوباره ما را به شهر کوچک و دوست داشتنی رادیاتوراسپرینگز می برد و با داستان های کوتاه و مجذوب کنندهش، حال و هوایی پرانرژی و شاد را برای ما به ارمغان می آورد.

به گزارش وبلاگ ماشین ؛ داستان این سریال بیشتر متمرکز بر شخصیت ماتر است؛ همان یدک کش بامزه و سر به هوایی که حضورش همواره بخشی جدایی ناپذیر از ماشین ها بوده است. در ابتدای قسمت اول ما و بقیۀ اهالی رادیاتور اسپرینگز می فهمیم که ماتر یک خواهر دارد که در شهری دور زندگی می نماید؛ حالا خواهر ماتر قرار است ازدواج کند و برادرش را هم به جشن عروسی دعوت نموده. مک کوئین پیشنهاد می نماید که او هم دوستش را همراهی کند و ماتر با خوشحالی این پیشهاد را می پذیرد؛ پشیمانی مک کوئین هم دیگر فایده ای ندارد! این دو دوست با هم راه می افتند تا یک ماجراجویی هیجان انگیز جاده ای را تجربه نمایند.

با توجه به چیز هایی که ماتر از خواهرش تعریف می نماید، از همان اول مشتاق می شویم که او را ببینیم؛ اما تا قبل از رسیدن مک کوئین و ماتر به مقصد، کلی ماجرای بامزه و کوتاه دیگر انتظارمان را می کشد. مثلا در قسمت اول آن ها به یک پارک دایناسوری می روند و در آن جا با ماشین های منقرض شدۀ چند میلیون ساله آشنا می شوند؛ ماشین هایی که با چرخ های سنگی و میزان های غول آسایشان در دشت ها و دره های باستانی زندگی می نموده اند!

داستان ها و مضمون هایی که در هر قسمت با آن ها روبه رو می شویم واقعا خلاقانه و جالب هستند؛ مثل همین موضوع ماشین های دایناسوری یا موضوع زندگی ماشین ها بعد از مرگ! جهانیی که در این سریال به ما نشان داده می گردد فوق العاده توسعه یافته و خیال انگیز است. شخصیت های این جهان دیگر فقط ماشین نیستند بلکه موجوداتی شبه انسانی هستند با تاریخ مخصوص خودشان، روابط خانوادگی مخصوص خودشان و حتی حیات بعد از مرگ مخصوص خودشان.

رابطۀ دوستی بین ماتر و مک کوئین گرم و شیرین است و احساس خوبی را به بیننده منتقل می نماید. شخصیت های تازه ای هم در جریان این سریال به جهانی ماشین ها اضافه می شوند که از بین آن ها شخصیت ایوی واقعا فوق العاده و مجذوب کننده است.

هر قسمت از سریال کمتر از ده دقیقه است و این چند دقیقه پر از شوخی های بامزه ای است که هم برای بچه ها خوشایند است و هم بزرگتر ها را می خنداند. کیفیت بصری سریال حرف ندارد. علاوه بر انعطاف و جاذبه ای که در طراحی شخصیت ها وجود دارد، چشم انداز ها هم زیبا هستند و واقعا ما را به یک سفر جاده ای شاد و مجذوب کننده می برند.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو
  • تاریخ انتشار: 17 شهریور (همۀ قسمت ها)
  • امتیاز آی ام دی بی: 7.3/10
  • امتیاز منتقدان (راتن تومیتوز): %100
منبع: فرادید

به "ماشین ها در جاده؛ یک سفر جاده ای مجذوب کننده با ماتر و مک کوئین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین ها در جاده؛ یک سفر جاده ای مجذوب کننده با ماتر و مک کوئین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید