لیونل مسی اپل را ثروتمندتر کرد! ، ابرستاره ای برای پارو کردن پول

به گزارش وبلاگ ماشین، درست است که از وقتی لیونل مسی، باشگاه بارسلونا را ترک نموده، آبی اناری ها هیچ ضربه آزاد مستقیمی را به گل تبدیل ننموده اند، اما در عوض لئو باعث پولدارتر شدن شرکت اپل شده است!

لیونل مسی اپل را ثروتمندتر کرد! ، ابرستاره ای برای پارو کردن پول

به گزارش وبلاگ ماشین و به نقل از یو اس ای تودی، در اولین روز از حضور ابرستاره آرژانتینی در رقابت های لیگ فوتبال آمریکا (MLS)، 110 هزار مشترک تازه عضو سرویس پخش زنده فوتبال اپل شدند که این یعنی سرازیر شدن پول فراوان به این شرکت. بعلاوه این اندازه، رشدی 280 درصدی نسبت به اواخر فوریه گذشته، یعنی هنگام عقد قرارداد برای حق پخش تلویزیونی MLS را نشان می دهد.

گفته می گردد Major League Soccer Season Pass بیش از 2 میلیون مشترک دارد و به همین علت نقش آن در افزایش تعداد اشتراک های اپل تی وی پلاس نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

اپل با عقد قراردادی 10 ساله، حق پخش انحصاری تمام مسابقات فصل عادی لیگ فوتبال آمریکا را در اختیار دارد. این قرارداد سالانه حدود 250 میلیون دلار برای این شرکت درآمدزایی دارد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر ماکت های رنگی آیفون 15 منتشر شد | خاص ترین رنگ کدام است؟

شایان ذکر است که قرارداد لیونل مسی با اینتر میامی شامل سهمی از درآمدی است که اپل با ثبت نام های تازه برای Season Pass MLS به دست می آورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "لیونل مسی اپل را ثروتمندتر کرد! ، ابرستاره ای برای پارو کردن پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی اپل را ثروتمندتر کرد! ، ابرستاره ای برای پارو کردن پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید