صحنه عجیب پنهان شدن مار پشت تابلوی روی دیوار

به گزارش وبلاگ ماشین، صحنه ای که یک زن در خانه اش در شرق استرالیا با آن روبرو شد، شبیه سکانسی از یک فیلم ترسناک بود! او متوجه شد که یکی از تابلو های روی دیوار اتاقش دارد خود به خود به طرز مشکوکی تکان می خورد.

صحنه عجیب پنهان شدن مار پشت تابلوی روی دیوار

به گزارش فرادید، او با آنالیز نزدیکتر متوجه شد که یک مار پایتون در پشت تابلو پنهان شده است؛ بلافاصله صاحب خانه با یک متخصص گرفتن جانوران تماس گرفت و مارگیر با حضور در صحنه مار را از پشت تابلو بیرون کشید. این مار زیبا و رنگارنگ حدود 1.5 متر طول داشت و به گفتۀ متخصص مارگیر، در موقعیت بسیار غافلگیر نماینده ای خودش را پنهان نموده بود.

اما مار به این راحتی ها نمی خواست پناهگاه عجیبش را ترک کند؛ همانطور که در ویدئوی منتشر شده دیده می گردد، تنها بعد از اینکه مارگیر کمی او را قلقلک داد، مار آغاز به بیرون آمدن از پشت تابلو کرد.

این مار از نوع پایتون فرش (Carpet Python) بوده است؛ اندازۀ این مار ها در اوج بلوغ می تواند به حدود 4 متر هم برسد. این مار ها اگر احساس خطر نمایند ممکن است اقدام به گاز گرفتن نمایند، اما سمّی نیستند.

ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی بازدید نسبتا بالایی داشته و خیلی از مخاطبان از محل عجیبی که مار در آن پنهان شده بود ابراز شگفتی نموده اند. یکی از کابران نوشته است: حالا دیگر باید پشت قاب عکس ها و تابلوهایمان را هم وارسی کنیم!.

مارگیر نهایتا مار را در طبیعت آزاد کرد. همانطور که در ویدئو دیده می گردد مار خیلی سریع خزید و در میان شاخ و برگ ها ناپدید شد.

منبع: فرارو

به "صحنه عجیب پنهان شدن مار پشت تابلوی روی دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه عجیب پنهان شدن مار پشت تابلوی روی دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید