ساده و سریع، دسرهایی که مهمانی شما را رنگارنگ و خوشمزه می کند

به گزارش وبلاگ ماشین، در این نوشته چند دسر ساده و سریع را به شما پیشنهاد کنیم تا در هنگام درست کردن، کمتر شما را در آشپزخانه سرپا نگاه دارند.

ساده و سریع، دسرهایی که مهمانی شما را رنگارنگ و خوشمزه می کند

به مهمانی رفته اید و سفره زیبایی برایتان پهن کرده اند و در کنار غذاهای خوشمزه، چندین دسر خوشمزه به شما چشمک می زند و بی صبرانه منتظر تست کردن آن ها هستید. حالا پس از خوردن انواع دسرها، فکر جالبی به فکر تان خطور می کند؛ چرا خودم نتوانم این دسرهای خوشمزه و ساده را در خانه تهیه کنم، برای خودم، عزیزانم و البته مهمانی هایی که در فکر دارم؟ خوب ما هم با شما هم عقیده ایم و دوست داریم در این نوشته چند دسر ساده و سریع را به شما پیشنهاد کنیم تا در هنگام درست کردن، کمتر شما را در آشپزخانه سرپا نگاه دارند و در عین حال، چاشنی خوشمزه اوقات زندگی تان باشند. با این مقدمه، همراهی شما افتخار ما خواهد بود.

ژله بستی رولی؛ آشتی با تهیه ژله ها

اگر به دلایل مختلفی مانند کمبود وقت، برای مدت های طولانی است که دسر ساده ای را برای خود تهیه نکرده اید، ژله بستنی روله ای می تواند شما را به راحتی برای اینکار قانع کند. در کمتر از نیم ساعت آماده اش می کنید، بسیار خوشمزه است و پس از اتمام شدن، به ظرف خالی با حسرت نگاه خواهید کرد.

با این تفاسیر، این لشکر کوچک را برای ساخت این ژله تهیه کنید: انواع پودرهای ژله ای که طعم شان را دوست دارید (حتی یک عدد نیز کافی است)، بستنی وانیلی یا بستنی های دیگری که عاشق شان هستید، کمی آب جوش، یک سینی مناسب، نیم ساعت وقت و البته کمی َشوق.

طبق دستوری که روی پاکت پودر ژله نوشته شده است، اندازهی آب را بجوشانید و پودر ژله را به آن اضافه کنید. با قاشقی مناسب، به خوبی این دو ترکیب را به هم بزنید و پس از آنکه در اینکار پیروز شدید، ماده بعدی را به این ترکیب اضافه کنید، بله، بستنی ها.

اما نکته مهم این است: حداقل نیم ساعت قبل از آنکه شروع به ساختن این ژله کنید، بستنی را از محیط امنش (یخچال) خارج کنید تا کمی به دمای محیط نزدیک شود و تا حدی نرم شود.

بستنی که به این شکل درآمده را به ژله اضافه کنید، هم بزنید و در سینی که پیش از این آماده کرده و کمی با آب خیس کرده اید، ژله را بریزید و آن را به یخچال معرفی کنید. در فاصله 30 تا 40 دقیقه، ترکیب دلخواه شما آماده است و فقط کافی است با چاقویی مناسب، ژله را به شکل ورقه ای برش داده و رول های مورد نظر را تهیه کنید. نوش جانتان.

چیزکیک پرتقال و انار، مناسب برای روزهای سرد

چیز کیک به عقیده بسیاری، آن قدر خوشمزه و محبوب است که به تنهایی و بدون ترکیبات دیگر می تواند یک تنه بار دسرهای مهمانی را به دوش بکشد، اما تهیه آن با میوه ها، دنیای جدیدی از طعم و مزه را به رویتان باز می کند. با این تفاسیر، میوه های انتخابی ما انار و پرتقال است و آن را می توانید برای روزهای سرد زمستانی به ویژه شب یلدا، در دستور کار قرار دهید تا رنگ و بوی یلدا 2021 را بهتر منتقل کنید (راستی پیشاپیش، شب یلدا شما مبارک و آن یک دقیقه طولانی، زیبا و خاطره انگیز با خواندن فال حافظ در محفل گرم خانواده!).

  • بیسکویت دایجستیو، کره، پنیر، پوست پرتقال، شیر، شکر قنادی، خامه و انار و پرتقال، ترکیباتی است که در این دسر نیاز دارید. اما مراحل عملی به این ترتیب است:
  • دایجستیو را تا حد مناسبی خرد کرده و سپس با کره ذوب شده به خوبی ترکیب کنید. ظرف مناسبی را انتخاب کنید و مخلوط بیسکویت و کره را در آن بریزید و به صورت کاملا یکنواخت در کف آن پخش کنید.
  • در مرحله بعد، پوست پرتقال، شکر قنادی، پنیر و خامه را با هم ترکیب کرده و به خوبی هم بزنید تا آن ترکیب غلیظ مورد نظر به دست بیاید. کار تمام است، این ترکیب خامه ای را به صورت یکنواخت روی کف ظرفی که با بیسکوییت ها پرشده، پر کنید و ترکیب نهایی را به مدت سه تا چهار ساعت در یخچال قرار دهید.

به این ترتیب چیز کیک ساده شما آماده است و پس از آن می توانید با دانه های انار و پرتقال، آن را تزئین کنید.

دسر ساده میوه ای، ظرف میوه محبوب

یک راه آسان دیگر برای ساخت ژله ای خوشمزه استفاده از پودر ژله و میوه های خوشمزه ای است که طرفدارشان هستید. برای اینکار ظرف مورد نظر را انتخاب کنید و پودر ژله را به آن اضافه کنید. آب را به اندازه ای که روی پاکت پودر ژله نوشته شده، بجوشانید و در ظرف خالی کنید، حالا نوبت هم زدن است تا ژله به خوبی در بین مولکول های آب قرار گرفته و با آن ترکیب شود.

در این مرحله میوه هایی که از قبل شسته و قاچ زده اید را به صورت مخلوط یا لایه لایه، به ژله اضافه کنید و در نهایت، به مدت یک تا دو ساعت، ظرف را در یخچال بگذارید تا سرمای موجود در آن، ژله محبوب شما را سفت کند. این ژله نیز، به خوبی سفره مهمانی شما را رنگین می کند.

دسر پایانی با هنداونه سرخ شیرین، ساخته می شود

اگر برای روزهای داغ تابستان یا جشن باستانی شب یلدا، در پی تهیه ژله هستید، می توانید ژله هنداونه ای را هم درست کنید. ساخت آن نیز بسیار ساده است. فقط کافی است هندوانه مورد نظر را از بازار پیدا کنید (با همان ضربه های معروف روی پوست آن، شیرین تو سرخش را پیدا کنید) و سپس آن را به دو قسمت تقسیم کنید و گوشت آن را جدا کنید.

آب تکه های جدا شده را در آب میوه گیری بگیرید (در حد دو لیوان) و پس از آن پودر نشاسته ذرت را در حد سه تا چهار قاشق غذاخوری، به آب هندوانه اضافه کنید و هم بزنید. برای طعم بهتر، شکر، وانیل و دارچین خوشبو را به ترکیب اضافه کنید و به مدت 15 دقیقه در حرارت اجاق گاز، آن را گرم کرده و هم بزنید.

به شما تبریک می گوییم، دسر خوشمزه هنداونه ای شما تقریبا آماده است. فقط کافی است مخلوط آماده شده را در ظرف های مورد نظر بریزید، به یخچال معرفی کنید و پس از 10 ساعت، آن را از یخچال پس بگیرید. نوش جان.

منبع: کجارو

به "ساده و سریع، دسرهایی که مهمانی شما را رنگارنگ و خوشمزه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده و سریع، دسرهایی که مهمانی شما را رنگارنگ و خوشمزه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید