زیباترین معابد شینتو در کیوتو ، معروفترین معابد کشور ژاپن

به گزارش وبلاگ ماشین، کیوتو به خاطر معابد باورنکردنی اش مشهور است که تعداد آنها به هزاران می رسد و در میزان ها و طرح های مختلف هستند. بعضی از آنها به بودیسم اختصاص دارند، درحالی که بعضی دیگر زیارتگاه های شینتو هستند. شینتو قدیمی ترین دین ژاپن و به معنای راه خدایان است و معابد محل عبادت و بعلاوه خانه هایی برای ارواح می باشد. با وجود اینکه زیباترین معابد شینتو در کیوتو در مرکز شهر قرار دارند، باور نکردنی است که آنها چقدر معتبر و آرام هستند. در این مقاله لیستی از برترین معابد شینتو در کیوتو معرفی شده است.

زیباترین معابد شینتو در کیوتو ، معروفترین معابد کشور ژاپن

برای شرکت در تور ژاپن با آژانس وبلاگ ماشین تماس بگیرید.

معبد فوشیمی ایناری کیوتو

فوشیمی ایناری یک معبد شینتو می باشد که هزاران دروازه توری نارنجی درخشان دارد و به کوه مقدس ایناری منتهی می شود. نگهداری از دروازه ها به وسیله مشاغل محلی انجام می شود و اعتقاد بر این است که این معبد سازمان ها را از نظر مالی پیروز نگه می دارد. این زیارتگاه در سال 711 ساخته شد و به روباه (ایناری) اختصاص دارد که اعتقاد بر این است که از برداشت های سالانه محافظت می نماید.

راهنمای سفر به اوزاکا | برترین فصل برای سفر کدام است

معبد یاساکا

یکی دیگر از زیباترین معابد شینتو در کیوتو، معبد یاساکا می باشد. این معبد در حقیقت یک بت کده 5 طبقه و زیبا است که در شرق کیوتو واقع شده است. این معبد بزرگ با نام معبد گیون نیز شناخته می شود و مرکز جشنواره سالانه گیون است. سوسانو-نو-میکوتو، خدای شینتو که در قرن هفتم ساخته شد، نمادی از رفاه و محافظت در برابر آفت می باشد. یکی از آیین هایی که هنگام حضور در معبد یاساکا انجام می شود، نوشتن دعا، آرزو یا فکر بر روی یک کاغذ کوچک و بستن آن به درختی است که با کمان های کاغذی کوچک پوشیده می شود.

معبد کامیگامو جینجا

معبد کامیگامو جینجا شامل دو زیارتگاه مهم شینتو است که در طرف مقابل رودخانه کامو قرار دارند. زیارتگاه Kamo-wakeikazuchi در کیتا بخش کیوتو و معبد Kamo-mioya در بخش Sakyo که برای جلوگیری از ورود شیاطین به شهر ساخته شده اند. این دو زیارتگاه به عنوان زیباترین معابد شینتو در کیوتو و دو یادبود تاریخی کیوتوی باستان در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارند. قدیمی ترین جشنواره معروف کیوتو، هر ساله در ماه می در اینجا برگزار می شود.

معبد سنسوجی | قدیمی ترین معبد توکیو

معبد ماتسو-تایشا

معبد ماتسو-تایشا یکی از قدیمی ترین زیارتگاه های شینتو در کیوتو می باشد که قدمت آن به حدود 701 باز می شود. این معبد چشمه ای طبیعی را در خود جای داده که اعتقاد بر این است که آب پر برکتی دارد. در واقع اعتقاد مردم کیوتو بر این است که این آب می بیند که سازندگان محلی و تولیدنمایندگان میسو به زیارت حرم می روند تا دعا نمایند که محصولاتشان با برکت و پیروزیت آمیز هستند.

معبد کیتانو تنمانگو

یکی دیگر از زیباترین معابد شینتو در کیوتو معبد کیتانو تنمانگو می باشد که در سال 947 ساخته شد. محوطه معبد بسیار دیدنی است و مملو از درختان شکوفه آلوی قرمز و سفید می باشد. هر سال در 25 فوریه جشنواره شکوفه آلو در اینجا برگزار می شود. این فرصتی عالی برای شماست که چشم انداز کمیاب گیکو و مایکو را که میزبان مراسم چای در فضای باز هستند، تجربه کنید.

چرا حتما باید به ژاپن سفر کنیم | یکی از کشورهایی که باید قبل از مرگ دید

معبد سیمی کیوتو

معبد Seimei با بیش از 1000 سال قدمت، یکی دیگر از معابد شینتو است که به وسیله امپراتور ایچیجو به یاد آبه نو سیمی، مشاور معنوی امپراتورها و دولت هیان ساخته شد. این معبد به عنوان یکی از زیباترین معابد شینتو در کیوتو در سال 1007 در محل خانه او پس از مرگش ساخته شد. در آن چاه معروفی وجود دارد که اعتقاد بر این است که آب جادویی دارد. نماد یک پنتاکل در بسیاری از منطقه ها معبد یافت می شود که نشان دهنده 5 عنصر چینی است. در پشت معبد پلی وجود دارد که بعضی ادعا می نمایند دروازه ای به دنیای معنوی می باشد.

جمع بندی

کیوتو، یک شهر باستانی با قدمت تاریخی طولانی است و بیش از 400 معابد شینتو دارد. بنابراین انتخاب برترین معبد برای بازدید در هر سفر کاری سخت می باشد. بازدید از معابد و زیارتگاه ها هنگام سفر در کیوتو لازم است. اگر زمان زیادی در سفر به کیوتو دارید، می توانید از همه معابد این شهر بازدید کنید. درحالی که اگر زمان سفر شما محدود است، می توانید لیستی از زیباترین معابد شینتو در کیوتو تهیه و فقط از آنها بازدید کنید.

منبع: ژیوار

به "زیباترین معابد شینتو در کیوتو ، معروفترین معابد کشور ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین معابد شینتو در کیوتو ، معروفترین معابد کشور ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید