رونالدو مقابل کره جنوبی بازی نمی کند؟

به گزارش وبلاگ ماشین، کریستیانو رونالدو در تمرین آخر پرتغال شرکت نکرد و شایعاتی در خصوص مصدومیت یا عدم آمادگی او پیش آمد.

رونالدو مقابل کره جنوبی بازی نمی کند؟

به گزارش وبلاگ ماشین، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تایید کرد که کریستیانو رونالدو تمرین روز چهارشنبه را از دست داد و در عوض به تنهایی در باشگاه بدنسازی تمرین کرد. و این غیبت می تواند نشان دهنده عدم حضور رونالدو در بازی آخر مرحله گروهی مقابل کره جنوبی باشد.

پرتغال با پیروزی در دو بازی اولش مقابل غنا و اروگوئه صعودش به مرحله یک هشتم را قطعی نموده است.

سانتوس در نشست خبری پیش از بازی مقابل کره جنوبی گفت: باید صبر کرد. رونالدو به زودی با تیم تمرین خواهد نمود. حتی نمی دانم احتمال حضورش در بازی مقابل کره جنوبی 50/50 است یا نه. رونالدو در هر دو بازی تعویض شد، برای عدم حضورش در بازی مسئله ای نداریم و برنامه ریزی خوبی داریم. برای هیچکدام از بازیکن ها هیچ تضمینی برای بازی در تمام دقایق وجود ندارد.

رونالدو تا کنون در هر دو بازی تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر به میدان رفته و در بازی اول مقابل غنا پیروز به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد. اما در بازی دوم نتوانست دروازه را باز کند.

اگر مقابل کره به میدان نرود رسیدنش به توپ طلا سخت تر خواهد شد. رونالدو در حال حاضر دو گل از نامزدهای اصلی این جایزه عقب است. کیلیان امباپه فرانسوی، انر والنسیا از اکوادور، کودی خاکپو از هلند و مارکوس رشفورد از انگلیس هر سه در مرحله گروهی سه گل به ثمر رساندند.

رونالدو هرگز به کفش طلای جام جهانی دست پیدا نکرد و از سال 2006 که پرتغال به نیمه نهایی رسید، دیگر نتوانست به تیمش یاری کند تا از مرحله یک هشتم این رقابت ها فراتر برود.

منبع: فرارو

به "رونالدو مقابل کره جنوبی بازی نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو مقابل کره جنوبی بازی نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید