خبرنگاران استفاده بعضی شبکه های اجتماعی برای آموزش تخلف است

به گزارش وبلاگ ماشین، یزد- خبرنگاران - مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: بر اساس مقررات و مصوبه شورای عالی فضای مجازی استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی ممنوع بوده و در بعضی موارد نیز جرم محسوب می گردد، لذا فرهنگیان برای آموزش مجازی دانش آموزان موظف به استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی هستند.

خبرنگاران استفاده بعضی شبکه های اجتماعی برای آموزش تخلف است

سید کاظم حسینی عصر سه شنبه در شورای فرهنگیان اضافه کرد: با توجه به تعطیلات مراکز آموزشی، هرگونه آموزش از راه دور به وسیله این شبکه ها اجتماعی خارجی ممنوع است و باید این آموزش ها بر بستر امکانات داخلی ارائه گردد.

وی اظهار کرد: مدیران مدارس نسبت به تشکیل گروه و کانال در شبکه های اجتماعی داخلی اقدام نمایند و اولیا، حساسیت لازم درخصوص عضویت در کانال های مدارس و استفاده از بستر ایجاد شده درخصوص آموزش را داشته باشند.

حسینی گفت: مدیران مدارس به وسیله کانال های ارتباطی با والدین از جمله شبکه آموزش و گروه های مجازی، آموزش های موردنیاز دانش آموزان را پیگیری و راه های ارتباطی دبیران، هنرآموزان و آموزگاران برای اولیا به اشتراک گذاشته گردد.

وی توضیح داد: اولیا در کنار فعالیت رسانه ها و دستگاه ها از فرصت قرنطینه خانگی برای تبیین اهمیت خودمراقبتی از ابتلا به ویروس کرونا برای دانش آموزان استفاده نمایند، اگرچه مدارس تعطیل است ولی باید والدین در خانه نسبت ارائه آموزش در کنار رسانه ها و فضای مجازی اقدام نمایند.

حسینی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت های موجود به خصوص فضای مجازی، تلفن و گروه های اجتماعی برای تبیین اهداف ستاد ملی مبارزه با کرونا و مقابله با این بیماری اقدام گردد.

مهریز 100 مدرسه و 11 هزار دانش آموز دارد .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استفاده بعضی شبکه های اجتماعی برای آموزش تخلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استفاده بعضی شبکه های اجتماعی برای آموزش تخلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید