تکمیل و افتتاح 700 پروژه ورزشی در کشور، سالن 2 هزار و 500 نفره کشتی تنکابن افتتاح شد

به گزارش وبلاگ ماشین، خبرنگاران/مازندران وزیر ورزش و جوانان ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از سالن 2 هزار و 500 نفره کشتی شهرستان تنکابن از اتمام و تکمیل تعداد 700 پروژه ورزشی تا انتهای سالجاری در کشور خبر داد.

تکمیل و افتتاح 700 پروژه ورزشی در کشور، سالن 2 هزار و 500 نفره کشتی تنکابن افتتاح شد

مسعود سلطانی فر هدف از سفر به مازندران را افتتاح چند پروژه عظیم در نقاط مختلف استان مطرح کرد و با اشاره به اینکه این استان یکی از قطب های ورزش کشور است، اظهار کرد: نبض کشتی کشور در مازندران جریان داشته و این استان در غالب رشته های ورزشی نه تنها در سطح ملی بلکه در سطوح بین المللی نیز از قطب های ورزش ایران و جهان محسوب می شود.

وی افتتاح پروژه های ورزشی کشور در شرایط تحریم را افتخاری برای وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: تکمیل و بهره برداری پروژه های ورزشی در جای جای ایران اسلامی با توجه به هجمه های ظالمانه و ناعادلانه مختلفی که کشور را تحت تاثیر قرار داده شایسته تقدیر است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش در سال گذشته 700 پروژه ورزشی را در کشور به بهره برداری رسانده است، گفت: انتظار داریم امسال نیز با توجه به تمام چالش های موجود همین مقدار پروژه در کل کشور که در خلال 10 تا 15 سال گذشته بلاتکلیف رها شده است را در حوزه ورزش تکمیل و افتتاح کنیم.

سلطانی فر از آمادگی ورزشکاران و قهرمانان ورزش کشور برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان در سال آینده سخن گفت و شرح داد: اطمینان داریم که ورزشکاران کشور به ویژه مازندران در المپیک 2020 توکیو پیروز عمل کنند و در آینده شاهد افتخار آفرینی هرچه بهتر جامعه ورزشی ایران در سطح بین المللی باشیم.

وی شهرستان تنکابن را یکی از قطب های ورزش مازندران معرفی کرد و گفت: ورزشکارانی نظیر مجتبی گلیج قهرمان جوانان جهان در رشته کشتی که اخیرا به عنوان ستاره مسابقات شناخته شد و یا فرزان عاشورزاده قهرمان تکواندوکار جهان نمونه هایی از قهرمانان صاحب نام بین المللی این منطقه هستند.

وزیر ورزش و جوانان در سرانجام افتتاح پروژه های ورزشی از این دست را موجب ترغیب نوجوانان و جوانان مناطق به سمت ورزش دانست و تاکید کرد: مازندران دارای ظرفیت های بی نظیری از جوانان در رشته های مختلف ورزشی است که امیدواریم با راه اندازی این اماکن ورزشی استعدادها هر چه بیشتر شکوفا شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تکمیل و افتتاح 700 پروژه ورزشی در کشور، سالن 2 هزار و 500 نفره کشتی تنکابن افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل و افتتاح 700 پروژه ورزشی در کشور، سالن 2 هزار و 500 نفره کشتی تنکابن افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید