تصویب 65 مصوبه با اعتبار 250 میلیارد تومان در تفت

به گزارش وبلاگ ماشین، در سفر استاندار یزد به شهرستان تفت، 65 مصوبه با اعتبار 250 میلیارد تومان به تصویب رسید.

تصویب 65 مصوبه با اعتبار 250 میلیارد تومان در تفت

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست کارگروه توسعه شهرستان تفت گفت: مصوبات سفر لازم الاجرا بوده و مدیران شهرستانی و استانی باید به صورت شبانه روزی و جهادی برای اجرای مصوبات در حداقل زمان کوشش نمایند.

فاطمی یکی از ویژگی های شاخص رئیس جمهور را پیگیری جدی مسائل و خدمت عاشقانه و مشتاقانه به مردم دانست و اضافه نمود: با توجه به وجود چنین روحیه ای در رئیس دولت سیزدهم، ما نیز باید اینگونه برای خدمت به مردم کوشش کنیم در غیر اینصورت باید از مسئولیت خود کناره گیری کنیم.

استاندار یزد با بیان اینکه برترین راه خنثی سازی فتنه ها و هجمه های دشمنان نوکری و خدمتگزاری واقعی به مردم است، گفت: ما خادم و نوکر مردم و نه رئیس و مدیر هستیم، بنابراین باید تمام کوشش خود را برای حل مسائل مردم و نوکری مردم بکار گیریم.

فاطمی بعلاوه با اشاره به قرارگیری تفت به عنوان مقصدی برای حضور و گردشگری مردم استان، گفت: با توجه به خدمات دهی این شهرستان به کل استان، باید در سرانه های شهرستان تجدیدنظر شده و زیرساخت های آن در تراز ظرفیت های موجود و جامعه مخاطب توسعه یابد.

بازدید از روستای بنادکوک دیزه و مجتمع فرهنگی و هنری نیمه تمام بخش نیر و گروه صنعتی پردیس نیر، کلنگ زنی طرح حیات وحش نیرلند و احداث میدانی در روستای قلندری، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمومنین (ع) نصرت آباد و گلخانه پرورش گل رز در بخش نیر از جمله برنامه های پنجمین سفر استاندار به شهرستان تفت بود.

وبلاگ ماشین یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تصویب 65 مصوبه با اعتبار 250 میلیارد تومان در تفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 65 مصوبه با اعتبار 250 میلیارد تومان در تفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید