ترفندهای بسته بندی وسایل سفر، ماهرانه و زیرکانه

به گزارش وبلاگ ماشین، جمع کردن وسایل سفر و انتخاب اینکه چه چیزی را در چمدان خود قرار دهیم، یکی از مهمترین چالش هایی است که قبل از مسافرت با آن روبرو هستیم. بسیاری از افراد وسایلی را با خود حمل می نمایند که در طول سفر حتی یک بار هم به آن احتیاج پیدا نمی نمایند. از این رو تنها سنگینی چمدان با آن ها همراه می گردد. قطعا دانستن اینکه چه چیزی را باید برداریم و چه وسایلی ضروری محسوب می شوند، ربطی به استعداد ما ندارد. این دانسته ها فقط در اثر تجربه به دست می آیند. وقتی زیاد سفر کنید، می دانید که چه چیزهایی را باید در چمدان خود قرار دهید و از به همراه بردن چه وسایلی خودداری کنید. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید و همواره با مشکل بستن چمدان روبرو هستید، ادامه مطلب ترفندهای بسته بندی وسایل سفر را دنبال نمایید. ما نحوه جمع کردن وسایل سفر را به شما آموزش می دهیم و شما با دنبال کردن این مقاله می فهمید که جمع کردن حرفه ای وسایل سفر چگونه هست.

ترفندهای بسته بندی وسایل سفر، ماهرانه و زیرکانه

تهیه یک چمدان باکیفیت

تهیه یک چمدان مناسب می تواند نظم بیشتری به وسایل شما داده و حمل آن را برایتان راحت تر کند. سعی کنید در ابتدای کار هزینه بیشتری برای خرید یک چمدان مناسب و با کیفیت اختصاص دهید. در این صورت با خیال راحت، می توانید وسایل خود را در داخل آن قرار داده و نگران خراب شدن زیپ یا شکستن دسته آن نباشید. پیشنهاد می کنیم برای سفرهای کوتاه از چمدان Eagle Creek Adventure Pop Top و برای سفرهای طولانی تر از چمدان Travelpro Crew II 2I Spinner استفاده نمایید. این مورد از ترفندهای بسته بندی وسایل سفر هست.

استفاده از کیسه های فشرده ساز البسه

برای منظم شدن چمدانتان می توانید از کیسه های فشرده ساز البسه استفاده نمایید. استفاده از این کیسه ها باعث می گردد تا بتوانید حجم لباس های خود را مدیریت نموده و آن ها را کاهش دهید. شما می توانید تعدادی از این کیسه های کوچک را تهیه نموده و برای قرار دادن سایر وسایل خود مانند لوازم بهداشتی، لوازم الکترونیکی و کابل های مورد احتیاج، لوازم اداری به طور جداگانه از آن ها استفاده نمایید. این مورد از موارد ضروری نحوه جمع کردن وسایل سفر است.

منظم کردن قفسه لباس

بسیاری از لباس هایی که همواره با خود برمی دارید، ممکن است بیشتر از یک بار به کارتان نیاید. پس قفسه لباس خود را مرتب کنید و با دقت لباس هایی را انتخاب نمایید که بتوانید در موقعیت های مختلف آن ها را پوشیده و چندین بار از آن ها استفاده نمایید. شاید تعداد زیاد لباس در نگاه اول چندان به نظرتان بد نیاید اما زمانی که قصد حمل چمدان سنگین را داشته باشید یا قرار باشد در طول راه آن را در یک محفظه ای بالای سرتان قرار دهید، قطعا از کارتان پشیمان خواهید شد.

حداکثر سه جفت کفش

سفر شما به هر هدفی که انجام گردد، کاری یا تفریحی، بیش از سه جفت کفش مورد احتیاج نیست. با توجه به اینکه یک کفش در پایتان است، شما می توانید یک یا نهایتا دو جفت کفش را در چمدان خود قرار دهید. به همراه داشتن بیش از دو جفت، قطعا سنگینی چمدان و حمل بار اضافی را برای شما به همراه دارد که باید جدا از آن خودداری نمایید. این مورد از موارد جمع کردن حرفه ای وسایل سفر هست.

انتخاب لوازم چند منظوره

لوازم چندمنظوره به لوازمی گفته می گردد که در سفر بسیار مورد استفاده قرار گرفته و نقش های مختلفی را ایفا می نمایند. از جمله این لوازم می توان به شال، بالش، پتو، سینه بند، لباس دورو، کرم ضد آفتاب، مرطوب نماینده اشاره نمود. این لوازم در همه سفرها ضروری بوده و اغلب مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید تمامی این وسایل را به صورت منظم در یک چمدان قرار داده و در هنگام سفر به همراه خود ببرید.

کاهش لوازم بهداشتی

برای جمع آوری لوازم بهداشتی خود، سعی کنید تا مقداری از آن ها را در ظرفی کوچک تر ریخته و در چمدان خود قرار دهید. به عنوان مثال احتیاج نیست بطری بزرگ شامپوی خود را به طور کامل در چمدان بگذارید. کافیست مقداری از آن را در یک بطری کوچک تر ریخته و به همراه داشته باشید. برای جداسازی این وسایل نیز می توانید از کیسه های کوچک پلاستیکی استفاده نمایید.

منبع: همگردی

به "ترفندهای بسته بندی وسایل سفر، ماهرانه و زیرکانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهای بسته بندی وسایل سفر، ماهرانه و زیرکانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید