برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی

به گزارش وبلاگ ماشین، امروز اول مرداد ماه سال 97 در فرودگاه بین المللی مهرآباد نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی برگزار گردید.

برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی

با توجه به اینکه صنعت هوایی نسبت به سایر صنایع دارای اهمیت ویژه ای است و بنا به پیش بینی های صورت گرفته در ماه های آینده فشار ناشی از تحریم های بین المللی که یکی از اهداف آن مختل کردن فعالیت های حمل و نقل هوایی کشور است، افزایش خواهد یافت، برای ارائه توانمندی های کشور در این زمینه نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی در کشور برگزار شده است.

نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های هواپیمایی و خدمات فرودگاهی به منظور شناسایی و استفاده از توانمندی شرکت های داخلی در تامین آن ها در این نمایشگاه معرفی می گردد.

هدف از اجرای این نمایشگاه پیاده سازی راهبرد اقتصاد مقاومتی و اجرای ماموریت ها و سیاست های مشخص شده از جمله شناسایی معضلات، تنگناها، مسائل و موانع بنیادین و حل ریشه ای آن ها به وسیله مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و انجمن شرکت های هواپیمایی ایرانا است.

این نمایشگاه از اول مرداد ماه در فرودگاه بین المللی مهرآباد آغاز به کار نموده و تا فردا دوم مرداد ماه مهلت دارد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر

به "برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید