با عدالت وشایسته سالاری برترین ها را در اردوی تیم ملی حفظ می کنیم

به گزارش وبلاگ ماشین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ضمن بیان مطلب فوق گفت: از اعضای کمیته فنی فدراسیون که به من اعتماد کردند و این مسئولیت سنگین را به من سپردند تشکر می کنم. از تمام سرمربیان و مربیان پیشین تیم ملی بانوان هم قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم موفقیت های بیشتری با تیم ملی کسب کنیم.

با عدالت وشایسته سالاری برترین ها را در اردوی تیم ملی حفظ می کنیم

وی اضافه کرد: من از مشاورین صاحب نام و پیشکسوت که در گذشته و حال زحمات شایانی کشیده اند در این راه یاری خواهم گرفت چون هدفم بالا بردن سطح فنی و موفقیت این تیم است.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: اردو اول را با حضور ملی پوشان، چهار نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور و نفرات برتر این انتخابی درون اردویی تشکیل می دهیم تا پس از سرانجام تمرینات در این مرحله، یک انتخابی مجدد در مرحله دوم اردو برگزار خواهیم کرد تا ورزشکارانی که توانایی بیشتری دارند در اردوی تیم ملی بمانند.

فرخناز ارباب در ادامه درباره برنامه های تیم ملی بانوان اسم داشت: در اولین گام نفراتی که دارای رنکینگ جهانی هستند و می توانند در کاراته وان شرکت نمایند را به مسکو اعزام خواهیم کرد تا محک جدی برای آنها باشد و سپس خودمان را برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی آماده خواهیم کرد.

ارباب در سرانجام گفت: ظرفیت های خوبی در بخش بانوان وجود دارد، باید کوشش کنیم با رعایت عدالت و توجه به شایسته سالاری بهترینها را در اردوی تیم ملی حفظ کنیم تا ان شاالله نتایج خوبی در مسابقات جهانی امارات بدست اوریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با عدالت وشایسته سالاری برترین ها را در اردوی تیم ملی حفظ می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عدالت وشایسته سالاری برترین ها را در اردوی تیم ملی حفظ می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید