امشب؛ آخرین مهلت رجیستر موبایل واره ها

به گزارش وبلاگ ماشین، از ساعت صفر آدینه شب، دوازدهم تیر دیگر امکان استفاده از سیم کارت در ساعت های هوشمندی که پیش از این به وسیله سیم کارت فعال نشده اند، وجود ندارد.

امشب؛ آخرین مهلت رجیستر موبایل واره ها

به گزارش وبلاگ ماشین، بر این اساس، آخرین مهلت اعمال قانون برای ساعت هوشمند سیم کارت خور 12 تیرماه 1400 و دستگاه بارکداسکنر، PDA و مبدّل تلفن ثابت به سیار سیم کارت خور هم 19 تیرماه 1400 مشخص شده است؛ بنابراین اگر هر فردی دستگاه سیم کارت خوری مانند تبلت، ساعت هوشمند، بارکداسکنر، PDA و مبدل تلفن ثابت به سیار دارد باید تا قبل از تاریخ های مشخص شده، سیم کارت خود را در داخل دستگاه قرار داده و آن را روشن نموده و حتما نسبت به برقراری تماس و ارسال پیامک اقدام کند و از سرویس دریافت دستگاه خود تا قبل از زمان بندی های اعلام شده اطمینان حاصل کند.

اکیداً توصیه می گردد سرویس دریافت از دستگاه، به روز و ساعات پایانی اجرای طرح رجیستری موبایل واره ها موکول نگردد، زیرا ممکن است در آن ایام و ساعات، با افزایش حجم بار شبکه روبرو شده و امکان انجام مراحل رجیستری فراهم نگردد.

بعلاوه حتما باید توجه گردد که در هنگام خرید، اصالت دستگاه به وسیله کد دستوری #7777* یا سایت hamta.ntsw.ir یا اپلیکیشن همتا استعلام و فقط اقدام به خرید دستگاهی نمایند که استعلام قانونی بودن آن را دریافت می نمایند.

در پاسخ استعلام اصالت، اطلاعاتی از قبیل برند و مدل دستگاه، نوع واردات، شرکت واردنماینده، شرکت گارانتی نماینده و تاریخ شروع گارانتی اعلام می گردد که خریدار باید حتماً برند و مدل کالا را با نتیجه استعلام اصالت تطبیق دهد.

منبع: فرارو

به "امشب؛ آخرین مهلت رجیستر موبایل واره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب؛ آخرین مهلت رجیستر موبایل واره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید