از رئیس اتاق کرمان به پاس اجرای پویش مدرسه سازی کرمان دانا تقدیر شد

به گزارش وبلاگ ماشین، همزمان با روز تکریم خیران، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تقدیر از اتاق کرمان در مورد اجرای پویش مدرسه سازی کرمان دانا و عقد تفاهم نامه ساخت 120 مدرسه در قالب 720 کلاس درس با ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس کرمان، گفت: استفاده از ظرفیت بنگاه های مالی و معادن استان در امر مدرسه سازی و مدرسه کمک اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

از رئیس اتاق کرمان به پاس اجرای پویش مدرسه سازی کرمان دانا تقدیر شد

رضا رضایی، با بیان اینکه بیش از 80 درصد از مردم با آموزش و پرورش ارتباط مستقیم دارند، خاطر نشان کرد: تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای آینده کشور مهمترین رسالت آموزش و پرورش است و به همین علت نهادهای دولتی و غیردولتی نسبت به مدارس و نظام تعلیم و تربیت مسئولیت اجتماعی دارند.

رضایی، با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز برای همواره در تاریخ جاودان و ماندگار هستند، اضافه کرد: اقدام قابل تحسین اتاق کرمان به عنوان الگویی موثر در کشور شناخته شده است.

سیدمهدی طبیب زاده رئیس اتاق کرمان نیز از همراهی و همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان برای اجرای طرح پویش مدرسه سازی تشکر کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با حضور در اتاق کرمان از سیدمهدی طبیب زاده، رئیس اتاق کرمان به نمایندگی از فعالان مالی و به پاس طراحی و اجرای پویش مدرسه سازی کرمان دانا تقدیر کرد. در این ملاقات از آرش علوی، دبیر هیات رئیسه و حسن امیری، دبیرکل اتاق کرمان نیز تقدیر شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "از رئیس اتاق کرمان به پاس اجرای پویش مدرسه سازی کرمان دانا تقدیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از رئیس اتاق کرمان به پاس اجرای پویش مدرسه سازی کرمان دانا تقدیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید