ابتکار برنی، برای شکست ترامپ؛ زبان فارسی به سندرز هم سرایت کرد!، عکس

به گزارش وبلاگ ماشین، ایرنا نوشت: برنی سندرز نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا که طبق آخرین نظرسنجی ها، جدی ترین رقیب برای ترامپ شناخته می گردد، در تازه ترین ابتکار تبلیغاتی خود در فیسبوک، زبان های رایج دنیا را برای مقابله با رقیب جمهوریخواه به خدمت گرفته است.

ابتکار برنی، برای شکست ترامپ؛ زبان فارسی به سندرز هم سرایت کرد!، عکس

سندرز با ایجاد پست های جداگانه در صفحه فیسبوک شخصی خود، به چندین زبان رایج دنیا از جمله زبان فارسی مدعی شده است که ترامپ را شکست خواهد داد. در تمام این پست ها، نام سندرز به رنگ آبی به عنوان نماد دموکرات ها و نام ترامپ به رنگ قرمز به عنوان نماد جمهوریخواهان با فوت درشت نوشته شده است.

او علاوه بر زبان فارسی، جمله برنی، ترامپ را شکست می دهد را به زبان های چینی، ژاپنی، کره ای، اسپانیولی، ترکی استانبولی، عربی، اردو، هندی و چند زبان رایج دیگر دنیا در صفحه فیسبوک خود پست نموده است. ابتکار دوئل انتخاباتی در آمریکا با استفاده از پست های فیسبوکی به زبان های مختلف، برای نخستین بار است که از سوی یک نامزد رقابت ها بکار گرفته می گردد.

ابتکار سندرز برای استفاده از زبان های مخلتف در رقابت های انتخاباتی خود، به این معنا است که این سیاستمدار حرفه ای، دست به پویشی دنیای در رقابت های انتخاباتی خود علیه ترامپ زده است.

برنی سندرزنامزد ریاست جمهوری 2020 آمریکا از حزب دموکرات در نظرسنجی مشترک شبکه خبری سی بی اس نیوز و موسسه نظرسنجی انگلیسی یوگاو - YouGov نخستین گزینه رای دهندگان دموکرات است.

تارنمای شبکه سی بی اس نیوز روز دوشنبه در این باره نوشت: در این نظرسنجی، سندرز با 28 درصد آرا پیشتاز و به دنبال او، الیزابت وارن، سناتور ایالت ماساچوست آمریکا با کسب 19 درصد، جو بایدن با 17 درصد و مایکل بلومبرگ با 13 درصد آرا، در رتبه های بعدی قرار دارند.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "ابتکار برنی، برای شکست ترامپ؛ زبان فارسی به سندرز هم سرایت کرد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار برنی، برای شکست ترامپ؛ زبان فارسی به سندرز هم سرایت کرد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید