آیپد پرو OLED با حداقل قیمت 1500 دلار راهی بازار خواهد شد

به گزارش وبلاگ ماشین، همانطور که احتمالا می دانید، نسل تازه آیپد پرو از نمایشگر OLED بهره می برد و حالا بر اساس یک گزارش تازه، به نظر می رسد قیمت پایه این آیپدها از 1500 دلار شروع می گردد و مدل های گران تر با قیمت 1800 و 2000 دلار هم به فروش خواهند رسید.

آیپد پرو OLED با حداقل قیمت 1500 دلار راهی بازار خواهد شد

این دومین باری است که یک منبع کره ای ادعا می نماید که آیپد پروهای تازه اپل بسیار گرانتر از مدل های فعلی این شرکت خواهد بود. در ماه مارس گذشته، سایت The Elec قیمت های مدل های 11 و 13 اینچی را به ترتیب از 1500 دلار و 1800 دلار تخمین زد. رقم 2000 دلاری برای مدل 13 اینچی آیپد پرو تازه می تواند مربوط به فضای ذخیره سازی تازهی باشد که تا حالا به وسیله اپل مورد استفاده قرار نگرفته. البته باید خاطرنشان کنیم در حال حاضر آیپد پرو 12.9 اینچی با حافظه داخلی 2 ترابایتی با قیمت 2100 دلار به فروش می رسد.

اگر این ارقام دقیق باشند، به این معناست که آیپد پرو 11 اینچی تازه بیش از 80 درصد گران تر از نسل قبلی خود خواهد بود که در حال حاضر 799 دلار قیمت دارد. در خصوص مدل 13 اینچی هم اگر 1800 دلار مربوط به پیکربندی پایه آن باشد، پس نسبت به نسل قبلی با افزایش قیمت 60 درصدی روبرو می شود که در حال حاضر 1099 دلار قیمت دارد.

از سوی دیگر، باید بگوییم که در حال حاضر بعضی مک بوک ها با قیمت پایین تری نسبت به نسل تازه آیپد پرو به فروش می رسند. به عنوان مثال می توانیم به مک بوک ایر 13.6 اینچی با چیپست M2 اشاره کنیم که با قیمت پایه 1199 دلار راهی بازار شده است. بخش بزرگی از این افزایش قیمت آیپد پرو، به استفاده از نمایشگرهای OLED برمی شود که هزینه ساخت را به طور قابل توجهی افزایش می دهند.

با توجه به این موضوع، اپل این افزایش قیمت را با افزایش فضای ذخیره سازی و تمرکز بر روی مزایای متعدد نمایشگرهای OLED توجیه خواهد نمود. از دیگر ویژگی های مورد انتظار برای این تبلت ها، باید به احتمال بهره گیری از پورت شارژ مگ سیف اشاره کنیم. ضمناً گفته می شود اپل میخواهد از نسل تازه مجیک کیبورد با ترک پد بزرگ تر رونمایی کند تا این تبلت ها بیش از پیش به لپ تاپ شباهت پیدا نمایند.

بعضی افشاگران بر این باور هستند که تا حدود 3 ماه دیگر، با نسل تازه آیپد ایر و آیپد پرو روبرو خواهیم شد و بنابراین تا آن موقع گزارش های بیشتری در خصوص آن ها فاش می شود.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیپد پرو OLED با حداقل قیمت 1500 دلار راهی بازار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد پرو OLED با حداقل قیمت 1500 دلار راهی بازار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید