آئودی برای خداحافظی برنامه ویژه ای در پیش دارد!، عکس

به گزارش وبلاگ ماشین، پدال نوشت:آئودی برای خداحافظی با سوپراسپرت R8، در 21 شهریور نسخهٔ ویژه ای را معرفی خواهد نمود. گفته شده این آخرین دور R8 خواهد بود.

آئودی برای خداحافظی برنامه ویژه ای در پیش دارد!، عکس

آئودی اعلام نموده است که برای خداحافظی با R8، نسخهٔ خاصی را تدارک دیده است که در 12 سپتامبر برابر با 21 شهریور رونمایی خواهد شد. تیزری که از این خودرو منتشر شده، R8 را با پوشش استتاری با الگویی از مستطیل های قرمز، سیاه و نقره ای نشان می دهد و یک بال کوچک با نشان آئودی اسپرت هم در عقب دیده می گردد. با توجه به این تصاویر، این R8 ویژه تفاوت بزرگی با نسخهٔ معمولی ندارد.

رمزگشایی از تخم طلایی که کف اقیانوس پیدا شد/ عکس

عظمت پرنده باستانی دانشمندان را شگفت زده کرد/ عکس

آئودی پیش ازاین هم مدل R8 GT را به عنوان یکی از نسخه های پایانی سوپراسپرت خود معرفی نموده بود. این مدلی فراوری محدود با قیمت 251,395 دلار است که تنها 150 دستگاه از آن در ایالات متحده عرضه می گردد. آیندهٔ R8 اما نامشخص است و هرچند شایعاتی در خصوص ساخت نسخهٔ الکتریکی آن وجود دارد اما این مدل می تواند ظاهر کاملاً متفاوتی داشته باشد و روی پلت فرم جانشین الکتریکی پورشه 718 کیمن ساخته گردد.

آئودی R8 اولین بار در نمایشگاه پاریس 2006 رونمایی شد. این خودرو که سوپراسپرتی برای استفاده های روزمره به حساب می آمد، ابتدا با پیشرانهٔ 4.2 لیتری V8 تنفس طبیعی آئودی به بازار عرضه شد اما بعداً در اواخر سال 2008، آئودی نسخهٔ V10 آن را هم ارائه کرد که به پیشرانهٔ 5.2 لیتری 10 سیلندر لامبورگینی گالاردو مجهز شده بود. در نسل دوم R8 که در نمایشگاه ژنو 2015 رونمایی شد، آئودی فقط موتور 5.2 لیتری V10 را ارائه کرد. این نسل روی پلت فرم مشترکی با لامبورگینی هوراکان ساخته شده است.

بااین حال، لامبورگینی میخواهد جانشین هوراکان را بدون هیچ گونه ارتباطی با آئودی فراوری کند. لامبورگینی آن قدر از اوروس عایدی کسب نموده که دیگر مجبور نیست سوپراسپرت نو خود را به صورت مشترک با مالک آلمانی خود توسعه بدهد.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "آئودی برای خداحافظی برنامه ویژه ای در پیش دارد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئودی برای خداحافظی برنامه ویژه ای در پیش دارد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید