پرواز تهران به منچستر راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ ماشین، مهدی جهانی، مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) برقراری پرواز تهران به منچستر اظهار داشت.

پرواز تهران به منچستر راه اندازی شد

وی در این زمینه به خبرگزاری رسمی کشور (ایسنا) گفت:

برنامه پروازهای تهران به منچستر از 14 تیر ماه و در روزهای شنبه هر هفته انجام می گردد و مسافران می توانند به وسیله سایت، سامانه تلفنی شرکت هما، دفاتر فروش هما یا آژانس های معتبر در ایران نسبت به رزرو بلیط هواپیما اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، مهدی جهانی در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: در پی مذاکرات اجرا شده و با توجه به درخواست مسافران پرواز تهران - منچستر از 14 تیر ماه (4 جولای) با هواپیمای ایرباس 330 انجام خواهد شد و شنبه هر هفته فرودگاه امام (ره) را در ساعت 5:55 صبح به مقصد منچستر ترک می کند.

مهدی جهانی در ادامه خبر برقراری پرواز تهران به منچستر نیز اضافه کرد: پرواز بازگشت منچستر - تهران نیز در همان روز ساعت 10:30 به وقت محلی انجام می گردد و مسافران می توانند از طرق مختلف نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند. بعلاوه مسافران خارجی یا مستقر در منچستر می توانند به سفارت ایران مراجعه نموده و بلیط خود را تهیه نمایند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در ادامه نیز گفت: ایران ایر به غیر از منچستر مقاصد دیگری برای پروازهای خارجی خود از جمله آمستردام، پاریس، میلان، استکهلم و لندن دارد.

بعلاوه 27 ژوئن پرواز فوق العاده مادرید برقرار شده و قرار است 13:35 دقیقه فرودگاه امام (ره) را ترک کند و پرواز برگشت نیز ساعت 16:15 دقیقه همان روز از مادرید به سمت تهران حرکت خواهد نمود.

جهانی گفت: فرآیند تهیه بلیط برای این پرواز نیز مانند سایر پروازها به وسیله سایت اینترنتی، سامانه تلفنی، دفاتر فروش هما، آژانس های معتبر و سفارتخانه برای مسافران خارجی است.

به منظور رزرو بلیط هواپیما ایران ایر می توانید در سایت وبلاگ ماشین در کسری از ثانیه اقدام به رزرو بلیط هواپیما خود نمایید. بعلاوه گفتنی است که بگوییم در صورتی هر گونه پرسش در زمینه رزرو بلیط خود می توانید با پشتیبانی به شماره 0218540 و بعلاوه ایمیل [email protected] در تماس باشید.

منبع: الی گشت

به "پرواز تهران به منچستر راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز تهران به منچستر راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید