پرسپولیس با برد پرگل از استقلال سبقت گرفت ، 3شلیک مهارنشدنی و طلسم شکنی مهاجم برزیلی با گل دیدنی

به گزارش وبلاگ ماشین، ملاقات تیم های پرسپولیس و ملوان در استادیوم آزادی با برد سرخ پوشان به خاتمه رسید.

پرسپولیس با برد پرگل از استقلال سبقت گرفت ، 3شلیک مهارنشدنی و طلسم شکنی مهاجم برزیلی با گل دیدنی

به گزارش وبلاگ ماشین تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ برتر است از ساعت 19:30 دقیقه امروز پنجشنبه در استادیوم آزادی میزبان ملوان بندرانزلی بود که این ملاقات با فزونی 3 بر صفر سرخپوشان به خاتمه رسید. مهدی ترابی (36) و سعید صادقی (40) و پریرا دقیقه 83 برای پرسپولیس گل زدند.

پرسپولیس در این ملاقات با علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید صادقی و محمد عمری به میدان رفت.

شاگردان گل محمدی که برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این ملاقات خانگی احتیاج داشتند، هر چند بازی را با تمایل برای رسیدن به گل آغاز کردند اما در 30 دقیقه ابتدایی نتوانستند دروازه مهمان شمالی خود را تهدید نمایند.

بااین حال در یکی از معدود موقعیت هایی که نصیب سرخپوشان شد مهدی ترابی در دقیقه 36 با پاس عالی اسماعیلی فر در 18 قدم اولین گل سرخ ها را با شوتی محکم به ثمر رساند.

چند دقیقه بعد پرسپولیس روی یک پرتاب اوت به گل دوم رسید. پرتاب وحید امیری در 18 قدم با تاثیرگذاری و ضربه سر به موقع عبدی به سعید صادقی رسید و این بازیکن با یک ضربه والی گل دوم سرخ ها را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین نتیجه به خاتمه برسد.

نیمه دوم هم با روال نیمه اول آغاز شد و سرخپوشان با آرامش و پاس های پرتعداد قصد داشتند خود را به دروازه حریف نزدیک نمایند و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشتند.

در دقیقه 70 پرسپولیس تا آستانه رسیدن به گل سوم هم پیش رفت اما سروش رفیعی در شرایطی که با دروازه بان حریف تک به تک بود، ضربه را به آرام زد که صادقی آن را مهار کرد.

ملوانی ها که نمی خواستند از تهران با دست خالی برگردند کوشش زیادی کردند تا دروازه میزبان تهرانی را باز نمایند اما دفاع خوب و کم اشتباه شاگردان گل محمدی به آنها اجازه نداد به خواسته شان برسند.

در شرایطی که ملوان برای رسیدن به دروازه کوششش را ادامه می داد، این سرخپوشان بودند که به وسیله پریرا که لحظاتی پیش به زمین آمده بود در دقیقه 82 به گل سوم رسید. در این صحنه پریرا پاس خوب مهدی ترابی را به زیر تیر افقی دروازه زد که توپ پس از برخورد به زمین به وسیله داور گل اعلام شد.

پرسپولیس با این پیروزی 51 امتیازی شد و از استقلال 48 امتیازی عبور کرد. سرخپوشان حالا باید ملاقاتهای مهم روز دوم هفته بیست و پنجم باشند. جایی که استقلال در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت و تراکتور هم میزبان سپاهان است.

در صورتی که مهدی رحمتی و آلومینیوم بتوانند استقلال را متوقف نمایند فرصت را به پرسپولیس خواهند داد که همچنان در رده دوم بمانند. اگر هم تراکتور بتواند سپاهان را شکست دهد فاصله سرخپوشان با صدر جدول به یک امتیاز خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس با برد پرگل از استقلال سبقت گرفت ، 3شلیک مهارنشدنی و طلسم شکنی مهاجم برزیلی با گل دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با برد پرگل از استقلال سبقت گرفت ، 3شلیک مهارنشدنی و طلسم شکنی مهاجم برزیلی با گل دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید