ویژگی های امنیتی نو تسلا ضد تصادف خواهند بود؟ ، از هشدار مشخص مسیر تا کند شدن اتوماتیک سرعت

به گزارش وبلاگ ماشین، به نظر می رسد شرکت تسلا نوعی سیستم تازه طراحی نموده است که احتمال تصادف خودروها را به حداقل می رساند. درواقع این سیستم نه تنها مشخص مسیر می نماید بلکه در صورت نزدیک شدن به موانع به طور اتوماتیک از سرعت می کاهد.

ویژگی های امنیتی نو تسلا ضد تصادف خواهند بود؟ ، از هشدار مشخص مسیر تا کند شدن اتوماتیک سرعت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تسلا تعدادی ویژگی ایمنی نو را برای خودروهای خود معرفی نموده است که به منظور جلوگیری از تصادف های رانندگی استفاده می شوند.

قابلیت های نو تسلا یاری نمایند رانندگان در مسیر درست برانند و پیش از آن که با خطر تصادف رو به رو شوند، ترمز نمایند. سیستم جلوگیری از خروج خط به طور اتوماتیک 15 مایل پایینتر از منطقه خطر سیستم خاموش شدن خودرو را فعال می نماید و یاری می نماید خودرو بین سرعت های 25 تا 90 مایل در ساعت حرکت کند.

این سیستم هوشمند هم اکنون به طور اتوماتیک در همه ماشین های تسلا فعال شده است. این سیستم حتی اگر درصدی اندک حدس بزند که خودرو شما با احتمال خرابی و خروج از جاده رو به رو است ماشین را وارد مسیری درست می نماید. سیستم های هشدار خروج از خطوط ویژگی های ایمنی نو نیستند. پیش از این نیز تسلا برای کامیون های تجاری خود از این سیستم ها استفاده نموده است.

منبع: انتخاب

به "ویژگی های امنیتی نو تسلا ضد تصادف خواهند بود؟ ، از هشدار مشخص مسیر تا کند شدن اتوماتیک سرعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های امنیتی نو تسلا ضد تصادف خواهند بود؟ ، از هشدار مشخص مسیر تا کند شدن اتوماتیک سرعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید