خوشحالم بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم ، باید لوکادیا را فراموش کنیم

به گزارش وبلاگ ماشین، گئورگی ولسیانی از تساوی مقابل پیکان ناراحت است و اعتقاد دارد پرسپولیس نباید به این راحتی امتیاز از دست بدهد.

خوشحالم بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم ، باید لوکادیا را فراموش کنیم

وبلاگ ماشین آنلاین - امیر حسین اعظمی

گئورگی ولسیانی در دربی مرکز، نامش را در تاریخ این مسابقه حیثیتی جاودانه کرد تا تبدیل به نخستین مدافعی گردد که در این بازی دبل می نماید. ولسیانی که در این بازی 2 گل مهم برای تیمش به ثمر رساند، معتقد است پرسپولیس نباید در لیگ سال جاری ساده امتیاز از دست بدهد چون این موضوع می تواند قهرمانی سرخ ها را به چالش بکشد. او درباره شرایط فعلی پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات وبلاگ ماشین ورزشی پاسخ می دهد.

*بعد از دربی 2 امتیاز حساس برابر پیکان از دست دادید. در این خصوص چه صحبتی داری؟

ما باید این بازی را می بردیم ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. ما می دانیم که طرفداران انتظار دارند تیم به برد برسد و مسئله مهم این است که در این مقطع نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم. این موضوع ممکن است تیم را در راه رسیدن به قهرمانی به چالش بکشد. رقابت بین تیم ها فشرده و نزدیک است و امیدوارم در بازی بعدی برنده شویم تا شرایط مان از لحاظ امتیازی بهتر گردد. هر بازی شرایط خودش را دارد. در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد و شما می بینید که سطح تیم ها چقدر به هم نزدیک است. حتی وقتی با تیمی بازی می کنید که در پایین جدول واقع شده است، نمی توانید این انتظار را داشته باشید که یک بازی ساده در پیش دارید.

*قبول داری روز شنبه یک بازی سخت در انتظار شماست؟

قطعا بازی سختی داریم و گل گهر تیم باکیفیتی است. ما در زمین حریف بازی می کنیم ولی امیدوار به گرفتن 3 امتیاز هستیم. باید با کمترین اشتباه فوتبال بازی کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

*در خصوص دربی صحبت کن. خیلی ها فکر نمی کردند بعد از 2 ماه تعطیلی، این بازی مجذوب کننده و پرگل گردد.

فوتبال همواره با همین اتفاقات خودش را به عنوان یک رشته پرطرفدار ورزشی نشان می دهد. این بازی 4 گل داشت و طبیعتا برای آنهایی که دربی را دیدند قطعا راضی کننده بود.

*قطعا خودت هم قبل از بازی فکر نمی کردی که 2 گل به استقلال بزنی؟

من گل زدن را دوست دارم و در زمین مسابقه هم نمی توان انتظار داشت که فقط مهاجمان یا هافبک ها گل بزنند. واقعیت این است که دوست داشتم به استقلال گل بزنم ولی چیزی را نمی توانستم پیش بینی کنم. وقتی 2 گل زدم طبیعی بود که احساس خوبی داشته باشم، خصوصا گل دوم که فکر می کنم در دقیقه حساسی زده شد.

*تو ضربات پنالتی را هم خوب می زنی. دوست داری پنالتی زن اول تیم شوی؟

این موضوع به تصمیم کادر فنی مربوط می گردد. مهم این است که وظایف خودم را به برترین شکل انجام دهم.

*تساوی در دربی نتیجه عادلانه ای بود؟

ممکن است این سؤال را از بازیکنان پرسپولیس یا استقلال بپرسید و هر بازیکنی نظر خودش را بدهد. ما بعد از زدن گل اول این فرصت را داشتیم که بلافاصله گل دوم را بزنیم و کار را تقریبا تمام کنیم ولی این اتفاق رخ نداد. اگر آن موقعیت مهدی ترابی گل می شد قطعا شرایط فرق می کرد. متأسفانه در ادامه هم تمرکزمان را در بعضی دقایق از دست دادیم و 2 گل خوردیم ولی بازی ما نشان می داد که مستحق باخت نیستیم. اگر می باختیم نتیجه اصلا عادلانه نبود.

*حتما می دانی در تاریخ دربی هیچ مدافعی 2 گل در یک بازی نزده است؟

خوشحالم که بخشی از تاریخ پرسپولیس و این مسابقه حساس هستم.

*در خصوص استقلال چه صحبتی داری؟

این حرفه ای نیست که در خصوص تیم حریف صحبت کنم. فقط می توانم بگوم آنها تیمی خوب و قابل احترام هستند.

*قبل از دربی، لوکادیا ایران را ترک کرد. آیا این برای پرسپولیس از لحاظ فنی دردسرساز نخواهد شد؟

این اتفاق برای خیلی ها ازجمله من قابل پیش بینی نبود. به هر حال این چیزها ممکن است برای هر باشگاه یا بازیکنی اتفاق بیفتد. فکر کردن به جدایی لوکادیا چیزی را تغییر نمی دهد و مهم این است که ما این مسیر را ادامه بدهیم.

*لوکادیا در خصوص جدایی با تو صحبت نکرده بود؟

نه.

*سال جاری استقلال و سپاهان رقیبان اصلی شما برای قهرمانی هستند. رقابت با این دو تیم را چطور ارزیابی می کنی؟

غیر از این 2 تیم چند تیم دیگر هم دنبال قهرمانی هستند. ما نباید روی نتایج استقلال و سپاهان تمرکز کنیم مهم این است که کار خودمان را به برترین شکل و با برترین کیفیت جلو ببریم. برای قهرمان شدن باید خودمان عملکرد خوبی داشته باشیم.

*پرسپولیس قهرمان می گردد؟

این چیزی است که ما دنبالش هستیم و امیدوارم در انتها فصل رقم بخورد. پیش بینی سخت است ولی ما تیم خوب و باکیفیتی داریم و می توانیم قهرمان شویم.

*در جام حذفی چقدر شانس دارید؟

خودتان می دانید که جام حذفی چگونه است و خیلی از تیم های بزرگ ممکن است در همین ابتدای راه غافلگیر شوند. اگر قرار باشد این تیم ها را کوچک بدانیم ضربه می خوریم. هدف ما در این جام هم قهرمانی است پس باید در همه بازی ها دنبال برد باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "خوشحالم بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم ، باید لوکادیا را فراموش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالم بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم ، باید لوکادیا را فراموش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید