حضور مهدوی کیا در تیم امید مبهم است، استقلال دو انجمن قانونی نیست

به گزارش وبلاگ ماشین، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه رونمایی از تاریخ شفاهی ورزش در خصوص این اقدام کمیته ملی المپیک شرح داد و گفت: تالاری را در موزه ورزش افتتاح خواهیم کرد، نتیجه این اقدامات ماندگار خواهد بود. بنای ما این است آنچه را که ضبط کردیم در شبکه های مختلف به صورت مستند پخش کنیم.

حضور مهدوی کیا در تیم امید مبهم است، استقلال دو انجمن قانونی نیست

وی در خصوص نشست با کامرانی فر در خصوص تیم امید، گفت: سعی می کنیم به زودی این موضوع را حل کنیم. امروز با کامرانی فر جلسه داشتم، برای ما مهم است ثبت نام تیم امید برای بازی های آسیایی زود انجام گردد.

صالحی امیری با بیان اینکه بازی های المپیک هم پیش رو است و امید داریم این اتفاق بیفتد و طلسم فوتبال بشکند، ادامه داد: مسئله اصلی مورد بحث این است که در خصوص تداوم حضور مهدوی کیا در تیم امید ابهام هست و قطعیت نیست، هنوز قرارداد رسمی با این مربی منعقد نشده و وی و دو دستیارش حضور فعال کنار تیم امید ندارند.

رئیس کمیته ملی المپیک از پیگیری جلسات با فدراسیون فوتبال اطلاع داد و گفت: قرار است هفته آینده با فدراسیون برای ادامه فرایند حضور سرمربی و دستیارانش جلسه ای داشته باشیم. بعلاوه مقرر شد کامرانی فر جلسه ای با او داشته باشد و ببیند آیا او تمایل حضور دارد یا خیر. چون این حضور کمرنگ است و اگر آمادگی نداشت سریع مربی نو معرفی گردد.

صالحی امیری اعلام نمود: مسئولیت راهنمایی، نظارت و کار فنی برعهده فدراسیون است و ما وظیفه حمایت اقتصادی، حقوقی و معنوی داریم. ما در سازماندهی و راهنمایی تیم نقشی نخواهیم داشت و این فرایند از قبل بوده است. رسالت حداکثر حمایتی را خواهیم داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره اینکه بعضی رشته ها مانند ساواته و موی تای درخواست استقلال دارند، گفت: هر نوع تغییر انجمن ها تابع وزارت ورزش است و ما هم عضو آن کمیته هستیم. تا زمانی که وزارت تشخیص به تغییر ندهد استقلال قانونی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور مهدوی کیا در تیم امید مبهم است، استقلال دو انجمن قانونی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مهدوی کیا در تیم امید مبهم است، استقلال دو انجمن قانونی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید