آخرین خبرها از سریال محبوبی که مردم را پای تلویزیون کشاند

به گزارش وبلاگ ماشین، تصویربرداری سریال طنز نون خ این روزها در تهران ادامه دارد؛ مجموعه ای که حالا به فصل چهارم خود رسیده است و از گزینه های اصلی پخش نوروزی است.

آخرین خبرها از سریال محبوبی که مردم را پای تلویزیون کشاند

به گزارش وبلاگ ماشین، سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی از مجموعه های طنز در سال های اخیر است که ساخت آن تا فصل چهارم ادامه پیدا نموده است. ساخت این سریال این روزها در تهران ادامه دارد و بازیگرانی از جمله حسن معجونی، سعید آقاخانی و حمیدرضا آذرنگ در کنار بازیگران فواصل گذشته به ایفای نقش می پردازند.

این مجموعه طنز یکی از گزینه های قطعی برای پخش در نوروز 1402 است و احتمالا در 15 قسمت روی آنتن برود. داستان سریال نون خ از فصل اول تا سوم درباره زندگی نورالدین خانزاده با بازی (سعید آقاخانی) است که در استان کرمانشاه زندگی می نماید و اتفاقاتی که برای خانزاده و دخترهایش و بعلاوه اهالی روستا رخ می دهد، مسیر قصه را معین می نماید.

در این سریال بازیگران دیگری همانند علی صادقی، هدیه بازوند، علی صالحی، میرطاهر مظلومی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، صهبا شرافتی، فریده سپاه منصور، حمیدرضا آذرنگ و... به ایفای نقش پرداخته اند و حسن معجونی جدیدترین بازیگری است که در فصل چهار به جمع بازیگران پیوسته است.

فصل چهارم سریال نون خ آبان در منطقه خجیر تهران وارد مرحله تصویربرداری شد. این سریال در سه فصل در سال های 1398، 1399 و 1400 از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت.

گرفتاری عجیب آقای گرفتار در تلویزیون | ماجرای برخورد قانونی با عوامل پخش این سریال چیست؟

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین خبرها از سریال محبوبی که مردم را پای تلویزیون کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبرها از سریال محبوبی که مردم را پای تلویزیون کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید