مظلومی:مشکل مظاهری و حسینی جدی نبود، معین زمین بازی با پیکان در اختیار استقلال نیست

به گزارش وبلاگ ماشین، الان هم لباس های جدید تیم آماده است و بعد از بازی با پیکان در اختیار تیم قرار خواهد گرفت.ناگفته نماند طی روزهای اخیر یک دست لباس گرم به بازیکنان داده ایم که شامل همه چیز می گردد. تا سرانجام این هفته هم لباس هایی مثل بادگیر و کاپشن در اختیار آنها قرار می گیرد.

مظلومی:مشکل مظاهری و حسینی جدی نبود، معین زمین بازی با پیکان در اختیار استقلال نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در یک خانواده 3-40 نفری ممکن است مسائلی به وجود بیاید ولی مساله آنقدرها هم جدی نبود چون فکری روز گذشته با هر دو نفر صحبت کرد و همه چیز تمام شد.

پرویز مظلومی در گفت و گو با فارس، در مورد محرومیت یک جلسه ای محمود فکری به خاطر اتفاقات ملاقات استقلال و فولاد گفت: این نشست روز گذشته برگزار شده و حتما به خود آقای فکری محرومیتش را ابلاغ نموده اند. جلسه کمیته انضباطی سرمربی تیم و مسئولان کمیته انضباطی عصر روز گذشته بوده است.

وی در مورد اینکه ملاقات استقلال و پیکان در استادیوم شهدای شهر قدس برگزار می گردد و آیا با توجه به بارندگی ها و اتفاقاتی که در جریان ملاقات شهرخودرو و پیکان رخ داد از شرایط چمن این مجموعه اطلاع دارند یا خیر گفت: هنوز به ما اعلام نشده بازی در کدام زمین برگزار می گردد. حتی عنوان شد ممکن است بازی در استادیوم دستگردی برگزار گردد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید نمود: استقلال در این بازی میهمان است و ما هم تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. اگر قرار است بازی در شهر قدس برگزار گردد یکی از اعضای کادر فنی برای بازدید از زمین راهی شهر قدس می گردد تا شرایط چمن را مورد بازبینی قرار بدهد.

مظلومی در مورد اتفاقاتی که طی روزهای اخیر بین حسین حسینی و رشید مظاهری اتفاق افتاده است مطرح نمود: شاید 200 تماس در مورد این موضوع با من گرفته اند ولی اگر هم اتفاقی رخ بدهد طبیعی است. در یک خانواده 3-40 نفری ممکن است مسائلی به وجود بیاید ولی مساله آنقدرها هم جدی نبود. محمود فکری هم روز گذشته با هر دو نفر صحبت کرد و همه چیز تمام شد.

وی با اشاره به ملاقات استقلال و پیکان گفت:همه بازی های استقلال سخت است و ملاقات آسان نداریم. پیکان تیم خوب و با امکاناتی است و قطعا این ملاقات مشکل است. دیدید که حتی ماشین سازی هم حریف آسانی در تهران نبود. هر تیمی مقابل استقلال بازی می نماید سخت کوشش می نماید تا امتیاز بگیرد. ما هم اگر خودمان باشیم می توانیم برنده بازی باشیم.

سرپرست تیم استقلال در مورد شرایط البسه گرم بازیکنان این تیم به فارس گفت: ما با شرکتی که مسئولیت اسپانسری باشگاه را بر عهده گرفته قرارداد بستیم و آنها خودشان لباس تیم را تامین می نمایند.جا دارد از آنها تشکر کنم که در این مدت از تیم حمایت کردند.

وی توضیح داد:الان هم لباس های جدید تیم آماده است و بعد از بازی با پیکان در اختیار تیم قرار خواهد گرفت.ناگفته نماند طی روزهای اخیر یک دست لباس گرم به بازیکنان داده ایم که شامل همه چیز می گردد. تا سرانجام این هفته هم لباس هایی مثل بادگیر و کاپشن در اختیار آنها قرار می گیرد.

مظلومی با اشاره به قرارداد استقلال با مجموعه نفت تهرانسر گفت: این قرارداد هر 45 روز تمدید می گردد. خواست خود شرکت نفت اینگونه است که قرارداد زمین هر 45 روز تمدید گردد. البته ما مسئله ای از نظر زمین تمرین نداریم چون زمین مجموعه انقلاب را هم در اختیار داریم. چمن آنجا احتیاج به استراحت دارد و به همین دلیل تمرینات ما در تهرانسر برگزار می گردد.

منبع: عصر ایران

به "مظلومی:مشکل مظاهری و حسینی جدی نبود، معین زمین بازی با پیکان در اختیار استقلال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی:مشکل مظاهری و حسینی جدی نبود، معین زمین بازی با پیکان در اختیار استقلال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید