لزوم ساماندهی تاسیسات برقی و تبدیل چراغ های قدیمی به ال ای دی

به گزارش وبلاگ ماشین، مدیرعامل شرکت برق استان یزد گفت: پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه ها برای استفاده از برق به جای گاز نیازمند تعریف یک پروژه گسترده است.

لزوم ساماندهی تاسیسات برقی و تبدیل چراغ های قدیمی به ال ای دی

به گزارش خبرنگار از ، عبدالحمید عباس شیاری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در ملاقات شهردار و معاونین او با اشاره به روابط خوب برق و شهرداری در امورخدمات شهری در جهت جلب رضایت مردم، گفت: آمادگی داریم با تعامل بیشتر از گذشته، بسته های همکاری متنوع را معین و در قالب فعالیت های مشارکتی با یکدیگر اجرا کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: رفاه اجتماعی و جلب رضایت مردم دو هدف مشترک بین شرکت توزیع نیروی برق و شهرداری در امور خدمات شهری است.

او ساماندهی تاسیسات برقی و تبدیل چراغ های قدیمی به ال ای دی در بحث سیما و منظر شهری را مهم خواند و گفت: موضوع بافت تاریخی و پروژه های اصلاح و بهینه سازی شبکه ها برای استفاده از برق به جای گاز نیازمند تعریف یک پروژه گسترده و تامین منابع ملی است.

این مسئول نشست ها و تعامل های مستمر دو ارگان خدمت رسان برای برطرف مسائل و موانع احتمالی را حائز اهمیت خواند ومتذکر شد: وقتی علل بعضی مسائل خدمات شهری را واکاوی می کنیم، به ناهماهنگی بین دستگاه ها می رسیم که با تعامل مستمر قابل برطرف خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ابراز امیدواری کرد: با تامین منابع لازم و همکاری فی مابین بتوانیم پروژه های متعدد شهری را تعریف و شیرینی بهره مندی آمن را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

و

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لزوم ساماندهی تاسیسات برقی و تبدیل چراغ های قدیمی به ال ای دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ساماندهی تاسیسات برقی و تبدیل چراغ های قدیمی به ال ای دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید